Mercedes reúne las cualidades idóneas para desarrollar un proyecto de imagen empresarial y personal.José Cusí. Trabajar con Mercedes has sido un experiencia de lo más profesional. Mi enriquecedora y placentera. No tiene precio poder contar con ella para mis proyectos y ver sueños convertirse en realidad. Siempre dispuesta y pensando un paso más allá.Gordana Vranjes, Fundadora de Mandiram Yoga. El trabajo de Mercedes es muy nuevo, como todo lo que ella ha hecho en su vida. Siempre ha ido un paso por delante.Juan Antonio Samaranch. La inteligencia, eficiencia y seriedad de Mercedes Albert avalan sin la menor duda su capacidad y solvencia para asumir proyectos y responsabilidades.Leopoldo Rodés. El mundo está cambiando y Mercedes cuida en tu empresa que la atención a tu cliente sea excepcional.Artur Carulla.

La qualitat de l'atenció d'una empresa és fonamental.

El nostre objectiu és atraure nous clients tant com conservar els que ja té. Ells són l'actiu més valuós d'una companyia, però, sovint, per falta de temps o de recursos, l'esforç dedicat a altres departaments no es trasllada a les àrees que requereixen tracte amb el públic.

En AdviseMe oferim assessorament a empreses i establiments perquè millorin la imatge que transmeten. Això inclou l'actitud del personal en contacte amb el client, la disposició de l'espai, o la cura del contacte després d'una compra, elements tots ells fonamentals per reforçar els seus valors de marca.

Un servei d'atenció al públic eficaç - un tracte correcte no ha de ser necessàriament rígid - pot fer-nos destacar en el nostre sector, el que es traduirà en un augment de la nostra identitat. Tenir cura tot fins al'últim detall és el que ens permetrà desmarcar de la nostra competència.

Com Treballem

Treballem costat dels nostres clients per determinar els aspectes que hem de potenciar i poder així establir un pla d'acció a mida. Definim objectius seguint les seves indicacions i localitzant problemes que sovint des de dins no es veuen. Orientem el personal sobre com atendre el públic amb la màxima cortesia - i d'acord amb la seva filosofia empresarial - i sobre com identificar i anticipar-se a les seves demandes. Formem als empleats perquè siguin professionals proactius, informats i compromesos que es converteixin en un valor afegit de la teva companyia. Mostrem noves formes d'organitzar el magatzem de les botigues perquè funcioni de manera més efectiva. Prestem suport extra en temporades de sobrecàrrega de treball. Suggerim estratègies de fidelització.

A AdviseMe som també conscients de les dificultats que amb què es troba un professional quan es trasllada a una nova ciutat. Nosaltres l'ajudem a instal.lar-se a la seva nova casa i li assistim en tot allò que pugui precisar. AdviseMe està al seu costat per fer-li més còmoda l'arribada al seu nou lloc de residència.

Un cop finalitzats els encàrrecs, realitzem un seguiment continuat del projecte per consolidar les millores implantades. Les nostres propostes són precises, honestes, positives i personalitzades, i l'ajudaran a assolir els seus objectius.

Ajudem a optimitzar l'organització de la seva botiga.

Assessorem en l'organització del personal.

Oferim ajuda durant les campanyes de venda.

Assessorem sobre la millor manera de comportar-se en públic.

©2013 Adviseme · Especialistes en atenció